La oración. Sujeto y predicado

La profe Rocío nos ha dejado a los alumnos de 6º Educación Primaria este Power Point para repasar la sintaxis... ¿Qué tal lo haremos?

LETRAS GALEGAS 2016

Con motivo da festividade das letras Galegas 2016 os alumnos de 5º e 6º están traballando diferentes aspectos da nosa Lingua.

En 5º comezamos o mes cun proxecto de creacción dun marcapáxinas, cada equipo tivo que decidir de maneira conxunta un Lema que animase a falar en Galego entre Nos, logo tocou decidir deseño, materiais....realmente fixeron un bo traballo de Equipo con excelentes resultados.

O final, os grupos tiveron que expoñer como traballaron e cada un da clase levou de recordo un marcapáxinas de cada grupo.

Estes son os marcapáxinas da case de 5º A:

E estos son os diferentes grupos expoñendo o traballo realizado:

Agora vemos os traballos dos grupos de 5º B:

Os alumnos de 6º E.P. traballaron a figura de Manuel de María. Este e o marabilloso resultado do traballo realizado polos alumnos xunto coa sua mestra Elisa:

Detalle da Árbore de preto:

Tamén vimos videos de Poemas de Manuel Maria coma A Vaca ou A Cidades (de Uxia de Magín), fixemos Acrósticos....

E unha actividade Cooperativa de búsqueda de información sobre Manuel María: