martes, 10 de mayo de 2016

LETRAS GALEGAS 2016

Con motivo da festividade das letras Galegas 2016 os alumnos de 5º e 6º están traballando diferentes aspectos da nosa Lingua.

En 5º comezamos o mes cun proxecto de creacción dun marcapáxinas, cada equipo tivo que decidir de maneira conxunta un Lema que animase a falar en Galego entre Nos, logo tocou decidir deseño, materiais....realmente fixeron un bo traballo de Equipo con excelentes resultados.

O final, os grupos tiveron que expoñer como traballaron e cada un da clase levou de recordo un marcapáxinas de cada grupo.

Estes son os marcapáxinas da case de 5º A:

E estos son os diferentes grupos expoñendo o traballo realizado:

Agora vemos os traballos dos grupos de 5º B:

Os alumnos de 6º E.P. traballaron a figura de Manuel de María. Este e o marabilloso resultado do traballo realizado polos alumnos xunto coa sua mestra Elisa:

Detalle da Árbore de preto:

Tamén vimos videos de Poemas de Manuel Maria coma A Vaca ou A Cidades (de Uxia de Magín), fixemos Acrósticos....

E unha actividade Cooperativa de búsqueda de información sobre Manuel María: