TERMINAMOS 6º

El curso llega a su fin.

Y con él llega el fin de una Etapa en la que habéis trabajo mucho pero también os habéis divertido y vivido grandes aventuras.

Se termina la Primaria, etapa donde, habéis pasado los últimos seis años de vuestra vida, os hemos visto crecer y nos sentimos muy orgullosos de todos y cada uno de vosotros.

Ahora llega el momento de descansar, reponer fuerzas y..... ¡nos vemos en la ESO!

Encontros co autor: Xavier Estévez

Os alumnos de 5ºEP  acudiron ao Liceo para coñecer a Xavier Estévez, autor do libro Avións de Papel.
Xavier Estévez, autor del  libro
Marcos Viso, ilustrador

Resumo

O libro comeza cando Lucas, un neno de once anos, asiste a un feito insólito: desde o noveno andar dun edificio sae voando un avión de papel, feito que se repetirá en días sucesivos. Lucas acaba coñecendo a Sara. Ambos descubrirán que conparten varias afinidades: a lectura, a escritura e a poesía.

As visitas de Lucas a Sara son cada vez máis frecuentes, algo que a nai de Sara celebra. Lucas pola súa banda séntese algo marxinado  e diferente do resto, cuestión que cambia cando a profesora Lara chega e apoia a integración de Lucas na aula.

Un día Lucas ve nunha parede dun edificio do barrio un mural pintado e asinado por un tal Hopper. Os dous rapaces irán seguindo as pistas dos murais que os levará a descubrir que a autora dos murais é ...  a profe Lara! Tras descubrila tentan convencela de que deixe de facer os murais xa que pode ter problemas porque o alcalde está na súa procura porque non está dacordo. Lara comprométese a pintar o derradeiro mural, pero, fatalmente, o seu corpo acabarán caendo ao baleiro.

Os nenos acordan non desvelar nunca que Hopper é a súa querida profesora Lara para que non se fale mal dela.

Sara e Lucas conseguen superar as súas propias eivas e complexos. Lucas consegue integrarse máis na escola e Sara perde o medo a sair de clase producido pola cadeira de rodas que ten que empregar

O autor estivo contándonos cómo escribiu o libro, por que surxiu esta idea, as persoaxes, ... e todos estivemos moi atentos porque todo era moi interesante.

E tamén nos dedicou e asinou libros para o recordo